Friday 8 November 2013

-Nu imi pasa! Eu nu calaresc cu tine,i-am zis ,ridicandu-mi barbia in sus  si aruncandu-i o privire plina de venin.
Cat de enervant putea sa fie!Dar si frumos,incat imi venea sa il apuc de parul lung si matasos si sa ii trag gura spre a mea si sa-l sarut fara sa imi pese de nimic.Dar  mi-m inghitit dorinta si am alungat gandurile  din imaginatie.Iar visam cai verzi pe pereti,adica imposibilul.
-Danielle,iti jur ca daca nu taci, o sa regreti.
-Poftim? Adaca incepi cu amenintari, atunci poftim,i-am zis punandu-i in mana  saculetul cu potiuni si sarind de pe cal.
-Sper sa stii sa le folosesti.
Nu am reusit sa fac  multi pasi,pentru ca imediat am simtit mainile lui pe talie,intorcandu-ma cu forta cu fata spre el.
-Te-am avertizat! a ,,marait'' printre dinti ,inainte  sa  isi apese gura pe a mea.Limba lui mi-a patruns in gura ,rascolindu-mi  simturile.
Oh,Doamne,da! Tanjeam dupa un sarut de atata timp! Am simtit ca mi se face pielea de gaina cand si-a strecurat o mana sub fusta,iar cealalta si-a infipt-o in parul meu,reusind sa ma traga mai aproape de trupul sau.M-am pliat ca o patura pe trupul sau, agatandu-ma de umerii sai,genunchii mei fiind parca de gelatina,neraspunzand comenzilor mintii mele,care le ordonau sa se indeparteze cat mai repede de el.
-Oh,Doamne! am reusit sa soptesc,inainte ca mana lui sa se aseze pe cea mai intima zona a corpului meu.
Si-a introdus un deget in interiorul meu, apoi un altul , si a inceput sa ma faca sa suspin de placere, la invazia degetelor sale dibace.
Aveam sa imi dau drumul cat de curand,daca nu inceta.Dar nu cred ca avea sa inceteze curand.Si eram in vazul tuturor! Daca cineva avea sa treaca pe poteca din apropierea casei, putea sa ne vada cu usurinta,


1 comment:

Anonymous said...

pai a trecut o luna, ai uitat de noi?