Saturday 18 January 2014

Gandurile mi s-au evaporat in vant, o data cu orgasmul produs doar de mana lui.Ma simteam ca metalul lichefiat in mainile sale,sleita de puteri, si cu capul in nori.
Deodata, am fost impinsa brusc din bratele sale, aproape impiedicandu-ma , in incercarea de a-mi gasi echilibrul? Ce naiba?
Respiratia imi era intretaiata, si vederea in ceata.
Respira,Danielle,respira.
-Acum ca te-ai racorit putin,putem sa mergem?
Am deschis gura sa ii zic ceva,oricum ,nu ceva frumos, dar tot ce mi-a iesit pe gura a fost decat un amarat de ahh... Parca creierul nu-mi mai functiona.Eram impietrita si fara cuvinte.
Au trecut cel putin 2 minute pana cand am reusit sa imi revin cat de cat.
-Du-te dracului!Cum ai putut?
-Pai, poate asa reusesc sa ma inteleg cu tine. Si pareai ca aveai nevoie.
-Aveam nevoie de ce?
-De putina satisfactie.
-Te urasc!TE URASC!
-M-am saturat de aerele tale. Revino-ti si hai sa mergem.Daca nu incetezi sa te porti asa capricios, te iau pe sus.Sau vrei sa continuam ceea ce am inceput mai devreme?Esti pregatita sa ma primesti intre picioarele tale?

No comments: