Saturday 30 June 2012


- Ca de exemplu?
-Sa iti astepti logodnica...
-Nu cred ca vine in seara asta,asa ca nu am nimic de facut acum.
-Hmmm...
-Ce vrea sa insemne ,,hmmm''?m-a intrebat.
-Nimic.Ce ar putea sa insemne?
-Nu stiu.Astept sa imi spui tu mine,nu invers.
-Ai venit sa ma enervezi?Vreau sa stiu daca plec sau nu,pentru ca nu imi arde cheful sa am o durere de cap.
-Ti-am zis ,am venit  doar sa livrez  mesajul.Si nu ai de ce sa pleci.Doar o sa mananc si apoi o sa plec,asa ca nu vad rostul plecarii tale.Am treaba in sat,dupa ce termin de mancat ,oricum.Poti sa vii cu mine daca.Si...cu ce ocazietoate pregatirile astea?mi-a zis umplandu-si o farfurie cu varf si asezandu-se la masa.
-Nu e treaba ta!
-De ce nu-mi zici,ha?
-Pentru ca nu vreau!
Haide nu fi rea.Curiozitatea ma ucide!
-Eh,atunci sper ca o sa ai o moarte lenta,pentru ca nu am sa-ti spun.
-Bine, a zis cu o grimasa pe fata. Si mergi cu mine in sat?
-Nu.
-De ce nu?
-Uite asa.Nu trebuie sa am un motiv anume.
-Ai sa stai inchisa in casa?Oricum...chiar daca nu vreo,tot o sa mergi.Am nevoie de ajutorul tau,a zis infulecand  mancarea.
-Ti-am zis ca nu merg!
-Asaza-te,mananca,pentru ca sunt sigur ca n-ai mancat asteptandu-l  pe Dorian,si apoi mergem.
-Ti-am zis doar ca nu merg,esti surd sau ce?
-Si eu ti-am zis ca am nevoie  de ajutorul tau.Ai zis ca esti traitor,nu?
-Da.Nu inteleg ce treaba are una cu alta.
-Ai sa vezi tu cand ajungem acolo.Doar ia cu tine saculetul cu potiuni.
-Si de ce crezi ca dacai nevoie de mine ca traitor,am sa merg?
-Pentru ca sunt sigur ca  nu vei refuza  sa ajuti un copil bolnav.Am dreptate,nu-i asa?
Desi imi venea sa ii sparg ceva in cap,mai ales cand stia foarte bine ca nu puteam sa refuz asa ceva, statutul de vindecatoare era mai puternic decat dorinta de a-i tranti una.
-Doar pentru ca este implicat un copil,si nu pentru ca imi face placere compania ta.
-Bine,cum zici tu.Nu ma asteptam la altceva.De aceea ai face bine sa mananci,pentru ca nu stiu cat va dura  drumul si cat vom sta acolo.
-Sunt bine.Nu-ti face tu griji  pentru mine.Sunt gata cand esti si tu,i-am zis  ,ducandu-ma  la pat unde pastram saculetul cu potiuni tamaduitoare si plante pe care le foloseam pentru tratamente.
-Esti sigura?
-Da.
Nu mai m-a bagat in seama,inca mancand ,pe cand eu mi-am facut de treaba , inventariind  sticlutele.Imi lipsea ceva,dar nu imi dadeam seama ce.Oare ce era?
-Esti gata?
Terminase de mancat,si deja se ridicase,parand pregatit de plecare.
-Doar ti-am zis ca sunt gata cand esti si tu.Sa mergem,i-am zis ,iesind inaintea lui pe usa.
Nu m-am obosit sa arunc pe mine un sal sau un poncho,ci pur si simplu am plecat purtand  doar rochia.
Am ajuns la grajduri ,dar in loc sa ne astepte o trasura,cum ma asteptam,decat calul lui era inseuat.
-Cred ca glumesti,nu?
-Ce am facut acum?
-De ce e doar un cal inseuat?Credeam ca  mergem in sat.
-Drumul e  prea greoi pentru trasura.Stii sa calaresti?
-Desigur ca nu!
-Nici nu ma  asteptam sa stii,de aceea doar calul meu e inseuat si gata de plecare.
-Doar nu te astepti sa calaresc cu tine.Luam trasura.
-Nu are rost sa luam trasura.Ti-am zis deja ca drumul e prea complicat pentru trasura.Luam calul meu si gata.Sau preferi sa mergi pe jos?
-Cu siguranta prefer sa merg pe jos decat pe cal,cu tine!
-Si cand vei ajunge?Maine dimineata?Hai urca sus ,mi-a zis tragandu-ma de mana,saltandu-ma langa el pe cal.Cand naiba se urcase in sa?
-VREAU JOS!Ti-am zis ca nu vreau sa calaresc cu tine!
-Si cum dracu vrei sa ajungem acolo daca nu stii sa calaresti?Doar ti-am zis ca dtumul e impracticabil pentru trasura!

6 comments:

Oana said...

Sunt prima care lasa comentariu.Am asteptat nextul de prea mult timp aceste next si nu pot sa zic decat ca a fost extrem de scurt,dar totusi superb.Ma asteptam ca Derek sa-i faca o faza de genul,fetei pentru ca pana la urma ea trebuie sa accepte ceea ce ii propune el.
Spor la scris si astept un next nou. <3

Maria said...

Deci absolut superba poveste...Ce pot sa spun esti o scriitoare ft buna...Dabia astept sa pui next. Te rog sal pui cat mai curand posibil!!!

Anonymous said...

Superb... Abia astept continuarea. Pe masura ce citesc mai mult, cu atat vreau mai mult. Astept cu nerabdare continuarea... Pupici!!!

TheoRyaMarya said...

Imi place Derek!!! Fa unul si pentru mine te rog, mi-ar placea sa am pe cineva asa, ar fi relatia mea ideala cu unul ca el.
Astept neext!!!

Anonymous said...

Cat am asteptat continuarea :)
Scrii superb,iar personajele sunt minutate!
Astept next-ul!!

Anonymous said...

ai spus ca vei posta nextul mai repede, deja astept de vreo doua luni...