Friday 11 May 2012

Dar in loc de Dorian,postura impozanta a lui Derek incadra usa.
-Buna seara,Danielle,zise el punand accent pe numele meu.Pot sa intru?
Imi venea sa ii trantesc usa in nas,dar in schimb m-am dat la o parte din drumul lui,invitandu-l in casa.Din nou,casa imi parea  cat o cutie de chibrituri cu el inauntru.
-Ce vrei?l-am intrebat,evitand sa il privesc.
-Ai putea cel putin sa ma privesti cand vorbesti cu mine.Nu musc.
-Nu am cum sa stiu asta.Deci,ce vrei?
-Am venit doar sa-ti spun ca Dorian nu poate veni la ,,cina voastra''.
Eram putin surprinsa,dar doar pentru ca el era cel care imi aducea mesajul.
-De cand ai devenit mesager?Cel putin este bine?
-Da,este bine.Chiar foarte bine.Doar ca nu poate veni.
-Esti sigur?Nu imi ascunzi ceva?
-Nu!Ce as putea sa-ti ascund?Ca imi este foame de imi ploua in gura?Si daca el nu a binevoit sa isi faca aparitia,e pacat de toata mancarea asta  sa se iroseasca,nu crezi?Pare delicioasa!zise el aplecandu-se  peste plita,unde ceea ce gatisem era  pastrat la foc mic,sa fie cald.
-Nu ma inviti la cina?ma  intreba ,mirosind mancarea.
-Nu!Te invit sa iesi afara din casa mea!
-Este si casa mea,in caz ca ai uitat! imi zise pe acelasi ton.Hai aseaza-te o data la masa!Ti-am zis ca imi este foame.
Cat tupeu pe el!
-Daca tot iti este asa de mare foame,poti bine mersi sa te servesti si singur.Nu ti-ai luat servitoare,si ultima data cand am verificat,nu eram servitoarea ta.Si sper sa te ineci cu mancarea,ii zisei,intorcandu-ma pe calcaie ,sa ies din camera.A, si parca  daca nu ma insel,ai zis ca nu ai sa ma mai deranjezi niciodata!
-Doar nu crezi  tot ceea ce zic.Si ce e cu asa suparare pe tine?Eu sunt doar mesagerul.Nu e vina mea ca Dorian ti-a tras teapa,zise el indiferent.
-Nu ai altceva mai bun de facut?Sau doar iti place sa ma scoti din sarite?

9 comments:

Oana said...

Sunt prima care iti lasa comment.Bun deci ce pot sa zic este ca am asteptat prea mult nextul asta si s-a terminat prea repede.Ma asteptam ca Dorian sa ii traga teapa pentru ca defapt nu-i pasa si nici nu cred ca ii va pasa vreodata,dar lui Derek ii pasa pentru ca altfel numai facea pe mesagerul.Ii ador pe astia doi impreuna.Si tupeul lui e perfect in poveste.Astept un next nou.

Stephany said...

Prea scut !!! Mai vreau :D

Anonymous said...

Am asteptat atat timp continuarea si cand in sfarsit a venit nu m-am saturat. A fost prea scurt...(continuarea cand?)

Carti cu Colti said...

Am sa pun,doar ca acum scriu mai mult sa va pun cat mai des.

MissSassy said...

si eu mai vreau!!!

Andreea Sma said...

Putin..mult prea putin!

Anonymous said...

next cand??

LoStInDr3aMs said...

te rog frumos...pune continuarea:*:*:*

Carti cu Colti said...

maine pun.promit.nu stiam ca va place asa mult