Tuesday 4 October 2011

M-am dus la vechea mea casa si am constatat ca in locul ei se inalta  acum una noua,inca neterminata.Nu era pe deplin locuibila dar in curand avea sa fie.M-am intors  inapoi la conac,dar dupa ce am petrecut  aproape intreaga zi  admirabd noua casa.Era mai mare si mai spatioasa decat cea de dinainte.
Mancam cand Dorian a batut la usa.
-Deranjez?a intrebat varandu-si capul pe dupa usa.
-Nu.Desigur ca nu.
Nu-l vazusem de mai mult de o saptamana si parca parea ceva schimbat la el.
-Esti bine,Dorian?
-Da.De ce intrebi?
-Fara niciun motiv.Unde ai fost?Parca toti ati disparut de pe fata pamantului.Nici macar Rachel nu este prin preajma.
-Sora ta?Este aici?
-Da.A venit acum o saptamana.O sa stea o perioada aici.De fapt la conac,am zis cu putina rautate in voce.
-Deci Rachel e cea pe care am vazut-o  zilele trecute luand masa cu Derek.Am crezut ca e Cassia dar probabil nu a sosit inca.
-Cassia?
-Da.Trebuie sa soseasca saptamana aceasta pentru pregatirile pentru logodna.De abia astept sa-i vad fata lui Derek  in ziua casatoriei.Nu credeam ca vina si ziua cand Derek va fi casatorit.Dar inca mai are timp sa scape...desi nu cred ca e genul care sa aiba dubii in ceea ce priveste femeia cu care isi va petrece restul vietii.
-Poti sa schimbi subiectul?
-De ce?
-Pentru ca vreau sa vorbim despre noi,nu despre fratele tau si logodna sa.
-Bine.Dar inainte vreau o explicatie.
-Explicatie?Pentru?
-Pentru iesirea ta spectaculoasa de acum o saptamana jumate.
-Nu trebuie sa ma justific in fata ta.
-Ce dracu e cu tine?
-Nu stiu despre ce vorbesti....
-Parca nu mai esti aceeasi Danielle.Si chiar daca nu vrei sa recunosti,in ochii mei  ai parut  doar o pustoaica geloasa.
-Geloasa?Si pe deasupra mai sunt si o pustoaica?
-Da,ai auzit bine.Imi explici te rog ce e cu atitudinea asta?
-Uite ca o sa-ti explic.Sunt indragostita  de fratele tau si nu vreau sa-l vad impreuna cu alta femeie in afara de mine.Ce zici de asta?
In loc sa fie furios sau suparat asteptandu-ma la o cu toata alta iesire  din partea lui,Dorian m-a surprins izbucnind in ras.
-Sumnezeule,Danielle,asta e cea mai buna gluma pe care am auzit-o in ultimul timp.Nici macar tu nu crezi ceea ce spui.Daca am sa-i spun lui Derek,o sa se prapadeasca de ras,chiar daca nu prea e genu sa rada la o gluma.Dar asta e prea buna.
-Sa nu indraznesti.Te omor daca sufli un cuvant!
-De ce nu?Ca doar nu e adevarat ceea ce ai spus,nu?
-Desigur ca nu e adevarat!
-Si atunci?De ce sa nu-i zic?I-ar prinde bine putin haz  pentru ca in ultimul timp e cu fundul in sus.
-Pentru ca nu vreau sa fiu bataia lui de joc!

2 comments:

Andree Sma said...

Deabea astept sa se intalneasca cu Derek sa vedem atunci ce ii spune :x:x:x

Oana said...

Super tare nextul.L-am asteptat destul de mult si a meritat asteptarea.S-a enervat Danielle si a decis ca cea mai buna minciuna era adevarul si mi-ar fi placut sa o creada ca sa ramana cu gura cascata nu sa inceapa sa rada ca prostul.Sper sa-i zica lui Derek.Cu siguranta o n-o sa rada si o sa-si dea seama ca simte fata asta e chiar adevarat plus ca poate o lasa si el balta pe Cassia ca si asa nu o sufar.Spor la scris.Astept un next.