Sunday 28 August 2011

Impatuream hainele pe care reusisem sa le strang din ceea ce mai ramasese din casa mea  cand un ciocanit s-a auzit apoi usa s-a deschis si nu mi-a venit sa cred ce aveam  in fata ochilor.
Rachel.
Zambetul ei era la fel ca intotdeauna ,siret,dar molipsitor.
-Ce stai ca o statuie?Vino si  imbratiseaza-ma  ca doar nu sunt o stafie.
-Ce cauti aici?
-In loc sa fii fericita ca m-am intors  acasa,tu ma intrebi ce fac aici...Ce sa spun,frumoasa primire!
-Vino-ncoa ,i-am zis ,ducandu-ma  sprea ea cu bratele deschise.
-Ti-am simtit lipsa,surioara,a zis Rachel .Ai devenit o adevarata femeie.
-Cred ca nu m-ai vazut tu de mult timp.
-Poate,dar sa stii ca nu sunt oarba ,mi-a zis imbratisandu-ma.
-Rachel...
-Ce?
-In loc sa-mi povestesti  ce ai mai facut,tu  in schimb razi de mine.Hai vino incoace,i-am zis traganand-o  de mana spre pat.
Rachel.
Era in fata ochilor mei ,langa mine.In sfarsit eram din nou impreuna.Atata timp fara ea...Si acum eram in sfarsit impreuna.
-Deci...cine e frumuselul acela brunet care statea afara dupa un copac,cand am ajuns?
-Nu stiu,am zis desi aveam o banuiala cine putea fi.
-Inca nu mi-ai zis de ce te-ai intors.
-Aveam nevoie de o pauza,si ce putea  fi mai bine pentru mine decat sa-mi petrec  putin timp alaturi
de surioara mea cea mica.
-Nu ai venit pentru ca ai probleme,nu?
-Desigur ca nu.Doar pauza,iubito ,o binemeritata pauza.
-Nici acum nu stiu cu adevarat ceea ce lucrezi....am zis fara sa gandesc inainte.
-Nici nu trebuie sa stii.Am promis  ca nu iti va lipsi nimic,de fapt,aproape nimic  si cred ca m-am descurcat cat de cat bine.
-Da...dar nu mai avem nimic.Si nu mai vreau sa stau aici.Vreau acasa!Acasa la noi!
-Tu imi ascunzi ceva,nu-i asa?
-Nu,am zis raspicat.
-Si atunci  de ce vrei acasa?Nu mai exista in caz ca nu ai observat.Aici a  tot ce iti trebuie.Cel putin pana ne recapatam casa
inapoi...Si cred ca ai si ceva in plus aici.Frumuselul ala dupa copac,inca e acolo,sa stii,a zis Rachel,uitandu-se dupa perdea.
Ai ceva sa-mi zici?
-Ce ai vrea sa-ti zic?Nu stiu cine e.
-Deci il pot avea eu?
-Nu!...Nici nu il cunosti.Stai departe de el.
-E cumva al tau?m-a intrebat Rachel suspicioasa.Pari prea posesiva.
-Doamne,Rachel nu imi arde de  cicalelile tale.Da,poti sa-l ai  nu-mi pasa!am tipat la ea.
-Se pare ca am atins o coarda sensibila.
-Rachel...ai face bine sa schimbi subiectul sau jur ca te dau afara!
-Gata,gata.Daca stiam ca iei foc de la o simpla remarca banala,mai bine  nu veneam.
-Stii ca nu asta am intentionat.Ci doar  nu vreau sa vorbesc  despre el.
Rachel a schimbat subiectul si am povestit pana noaptea tarziu.
A doua zi un angajat al conacului a venit  si ne-a  anuntat ca o camera era pregatita  pentru Rachel
la conac.Amandoua am ramas surprinse in  special  eu care nu ma asteptasem la asta.Dupa ce Rachel si-a mutat ,,domiciliul''
 la conac,am fost practic  uitata.Rachel nu s-a aratat deloc,Dorian si Derek nici atat.In afara de angajatii conacului,totul parea pustiu.

4 comments:

anuska said...

am asteptat cam multicel dar sunt fericita ca ai reluat sa scri la fic. acum ca Rachel si-a facut aparitia in peisaj nu prea suna bine, tind sa cred ca lucrurile se vor complica. sper si insiratie la scris.

Oana said...

Cat am asteptat acest next.Chiar ma intrebam cand avea sa vina si a venit in sfarsit.Rachel a aparut si ea in peisaj ceea ce inseamna ca Danielle o sa aiba putina competitie la Derek si normal asta o sa complice mult lucrurile.Si Danielle se minte singura ca nu-i pasa insa se vede de la o posta ca ii pasa.Sunt tare curioasa sa vad ce o sa faca Rachel.Spor la scris si sa ne pui un next cat mai curand.

Andree Sma said...

Deabea astept sa apara urmatorul si sper sa fie foaaarrteee lung:xSpor la treaba in continoare!!

iCupcakeSugar said...

Doamne , cat am asteptat conituarea ! Intram in fiecare zi sa vad daca ai mai postat ceva ! Vreau sa te intreb ceva , ai dori sa ne afiliem ? Si eu am un blog cu o poveste scrisa de mine : http://sarutul-fantomei.blogspot.com/ . Daca doresti , trimite-mi un email la adresa : icupcakesugar@gmail.com

Pa,pa !