Wednesday 12 October 2011

-Nu inteleg de ce iti pasa de Derek.Oricum la cat este de ocupat  cu pregatirile pentru  sosirea Cassiei ,sigur   nici nu m-ar asculta.Asa ca stai  fara frica ca nu va iesi nimiciun porumbel  din gura mea.Cand ma gandesc ca am propus-o chiar eu pe Cassia ca o potentiala  sotie  si acum cand  totul se intampla cu adevarat,parca nu-mi vine sa cred cat de bun sunt ca petitor.Si....tie iti face cu ochiul careva?Poate...eu?m-a intrebat zambind,facand o pirueta.
-Dorian,te rog...suntem prieteni.Nu pot.
-De ce nu?Nici macar nu am incercat.Parca as avea ciuma asa te sperii.
Nici macar nu ii dadusem o sansa relatiei noastre de prietene sa evoluezer la un alt nivel.Si poate ca acum merita o sansa,o incercare.Ce aveam de pierdut?Derek  nu avea sa se uite niciodata la mine,eu eram doar o distractie de sfarsit de saptamana, si curand  avea sa aiba  o sotie,o familie  doar a lui.Si eu ce aveam sa fac?Sa stau sa ma uit la el si sotia lui ,la fericirea lor?Trebuia sa-mi vad  de viata,chiar daca avea sa ma doara.Si Dorian mereu fusese alaturi de mine.
-Cina,maine seara,doar noi doi,aici.Cum ti se pare?
-Vrei sa spui...o intalnire?
-Poti sa pariezi ca da.
-Asta inseamna ca...Imi vine sa fac ceva ce cu siguranta mai tarziu  as regreta  pentru ca sigur te-ai  simti ofensata asa ca mai bine ma abtin.Cel putin pana maine seara.
Zambetul de pe fata  lui radia  ca soarele de pe cer.S-a indreptat  spre usa dupa ce m-a pupat pe ambii obraji.
-Unde pleci?
-Doar nu crezi ca am destul timp sa ma pregatesc pana maine?
-Despre ce vorbesti?Ce pregatiri?
-Nimic,nimic.Doar ca nu pot sta acum.Be vedem maine.La ce ora sa vin?
-E bine sapte seara?
-E perfect!Pe maine.
A plecat de parca  casa ar fi luat foc.Desi nu vroiam sa recunosc ma simteam cat de cat fericita vazandu-l pe el atat de incantat.
Mi-am vazut de treaba  pana am cazut  epuizata in pat si  desi eram obosita,somnul nu s-a facut simtit decat tarziu in noapte,si imagini cu Derek si umbra unei femei jucandu-mi pe sub pleaoapele inchise.A doua zi m-am trezit  cu o durere de cap si fara chef de nimic.Dar m-am  ridicat din pat  si am incercat sa  incropesc un meniu  pentru cina cu Dorian.Ziua a trecut  repede facandu-mi treaba in bucataria conacului.
Dupa ce am  dus intreaga mancare la mica casuta in care locuiam temporar,m-am asezat  la masa ,asteptandu-l pe Dorian sa vina.
15 minute
O jumatate de ora.
O ora.
Doua ore.
Deja incepusem sa ma ingrijorez.Pe unde umbla?Uitase?
Incepusem deja sa strang maca cand un ciocanit  s-a auzit in usa.Am alergat intr-un suflet la usa.

5 comments:

Andree Sma said...

Vaaaiii nu cred...cat iti place sa ne ti in suspan:)))))

Andree Sma said...

suspans*

anuska said...

Doamne tu chiar nu ai deloc mila de noi, ne dai nexturi asa cu portia de niciodata nu apuc sa ma satur. nu stiu de ce dar cred ca la usa nu e dorian cel asteptat ci Derek care vine pe neanuntate.......sau Cassia?
hai cu next-ul nu ne mai amagi draguta noastra.

Oana said...

Nextul a fost superb.Si ai lasat si suspansul la sfarsit.Dorian se bucura ca a acceptat Danielle sa vina insa simt eu ca ea nu isi doreste asta.Saraca fata acum se multumeste si ea cu Dorian daca nu il poate avea pe Derek.Suspansul ala ma omoara.Am un feeling ca totusi Derek o sa vina,dar oare ce-a patit Dorian de n-a venit?Probabil s-a transformat intr-un jegos si si-a gasit pe alta cu care sa-si umple timpul.Next!

TheoRyaMarya said...

Nu mai fi asa cruda! Da-ne mai repede next-urile ca vrem sa aflam ce se intampla...apropo, intrati va rog si aici : http://justmejustforever.wordpress.com/