Saturday 19 February 2011

Acesta este un next alternativ .Nu este inclus in fic.L-am scris pentru ca multi mi-au cerut sa  fac si un next in care Danielle si Derek merg pana la capat asa ca acesta este.Daca cititi nextul anterior veti vedea ca am modificat si povestea va continua de  acolo.



Acum o secunda  tipam  ca din gura de sarpe  la el,ca  apoi sa ma trezesc strivita in bratele lui,ridicata si dusa  spre spat.Gura ii era  pe gatul meu  si mainile pe spate.Eram goala,apa inca siroind  de pe corpul meu.
M-a asezat pe patul ingust.S-a uitat pentru cateva secunde  la mine  ca apoi  sa ma sarute salbatic.Simteam gustul  sangelui in gura si buzele usturandu-ma.
Gura lui  era poruncitoare,facandu-ma sa ma agat de el.
Si-a dat jos tunica,pe care a aruncat-o  pe podea,asezandu-se  apoi deasupra mea  potrivinndu-si  corpul cu al meu.
Cum de ajunsesem de la a ne certa  la a ne saruta ca doi nebuni,in pat,era o necunoscuta pentru mine.
Dar Doamne ce bine era!
Degetele lui ca atingerea  unei pene  au trecut pe deasupra  sanilor mei,urmarind o picatura de apa care aluneca  cu repeziciune  de pe gat,ajungand intre adancitura dintre sani.
S-a uitat in ochii mei  inainte sa-si coboare capul, si sa isi aseze gura intre  adancitura dintre sani,ca apoi sa-si redirectioneze  atentia catre sfarcul intarit al unui san.
Pielea mi se facuse de gaina  cand i-am simtit  limba trasand  cercuri in jurul  sfarcului.
Daca nu as fi fost in pat  probabil m-as fi prabusit ,genunchii  cedandu-mi cu siguranta.
Ca prin minune camasa  lui a disparut,lasand loc  muschilor pe care doar  ii simtisem  prin tesatura moale.
Mi-am  trecut mainile peste bratele lui,inainte ca el sa revina la gura mea.
-Atat de dulce...a soptit sarutandu-ma  usor  dupa ce mi-a da o suvita  de par dupa ureche.
S-a ridicat si si-a dat jos pantalonii  pe care i-a aruncat  pe spatarul unui scaun.
M-a apucat de mana stanga si m-a tras in picioare,dtrangandu-ma in brate,ca apoi  cu o mana sa ma ridice in brate  si in timp ce ma saruta,invartindu-se cu mine in brate.

Mi-am incolacit picioarele  in jurul mijlocului sau,prinzandu-ma de gatul lui.
Ne-am prabusit amandoi in pat,razand.
Eram amandoi goi,piele pe piele,uitandu-ne unul in ochii celuilalt,fara cuvinte.
Apoi s-a intamplat.
Eram o singura  persoana,o singura bataie de inima.
Un mic scancet  de durere mi-a scapat de pe buze cand a intrat in mine.
Pe chip i s-a citit  surprinderea cand si-a dat seama  ca era prima data pentru mine.
-Imi pare rau,mi-a soptit,trecandu-si buzele  peste ale mele.Nu am stiut.Te-a durut?
-Nu,am mintit eu.
M-a sarutat  inainte sa mai apuc sa-i  zic  sa nu se opreasca.
Si nu s-a oprit.
Senzatii si spasme  ma   cutremurau cu fiecare miscare.
Broboane mici d transpiratie luceau pe fruntea lui.





Spatele mi s-a arcuit cand  orgasmul produs m-a facut sa tip.Capul mi s-a afundat in  perna si unghiile  mi s-au infipt in spatele lui,zgariindu-l  pana la sange.
Dupa ce totul s-a terminat,s-a uitat la mine.
-Stii,pentru o incepatoare,lasi urme adanci,a zis  zambind,printre gafaieli,prabusindu-se peste mine.
-Nu am vrut,am zis intorcandu-mi capul intr-o parte,sa nu ma faca rosind.
-Nu te-am certat.A fost  chiar...sexy.De ce esti prostuta?De fapt esti,mi-a zis  intorcandu-mifata spre el cu un deget.Uita-te la mine,mi-a zis cand am inchis ochii.Danielle?Uita-te la mine cand  vorbesc cu tine.
Am deschis ochii,simtind  fata luandu-mi foc.
-Simti ceva pentru mine?Si sa nu  ma minti  pentru ca nu te cred.Daca nu ar fi fost asa ,nu cred,de fapt  sunt sigur,ca nu am mai fi stat asa acum.Deci?
Nu am reusit sa  zic nimic.Cuvintele parca mi se blocasera.Dar am reusit sa-i confirm,dand din cap.
-Vezi?De asta esti prostuta!Ca puteai  sa-mi spui  inainte sa ma legla cap cu o logodnica pe care nici nu o cunosc.
-Nu stiu...am reusit sa ingaim.
-Ar trebui sa ne gandim la o solutie,daca vom continua  asa.
-Vom continua?am intrebat.
-Ce credeai?Ca mi-am facut de cap cu tine doar asa de dragul de a o face?
-Nu ma astept sa vrei sa...
-Te inseli,draguta!Imi place sa  stau cu tine asa si sa fac lucruri pe care doar mi le-am imaginat  pana acum,a zis plimbandu-si degetul pe sanii mei.
-De ce?l-am intrebat.
-De ce ce?
-De ce acum?De ce nu  ai zis nimic?De ce m-ai facut sa cred ca ma urasti?
-De ce acum?Hmmm...pentru ca...sincer,nu stiu.Asa a fost sa fie.Si nu am  zis nimic pentru ca pana acum o ora  credeam ca tu ma urasti.Cand de fapt,domnita  aici de fata,se purta prosteste pentru ca era geloasa,a soptit,apasandu-mi nasul  cu un deget.Si ca sa fie clar nu am  zis niciodata ca te urasc...decat  ca atunci cand esti incapatanata imi vine sa te asez  pe genunchi  si sa iti dau cateva palme, a zis zambind,strecurandu-si mana sub pesele mele si apasand usor.
-Si imi pare rau...stii tu...ca te-a durut..Nu am  stiut ca iubita mea este virgina si ca eu voi fi  primul barbat  din viata ei.Nu am vrut sa fiu dur.
-Nu ai fost,i-am zis,gandindu-ma  ca de fapt nu ma duruse asa de rau.Mai degraba surpriza  faptului ca se intamplase  cu adevarat  m-a ,,durut''.
Discutiile au luat sfarsit  cand am inceput sa  ne sarutam din nou.Am facut dragoste de atatea ori incat nu aveam suficiente degete la o mana  ca sa numar.
Am facut dragoste lent,rapid, sau pur si simplu descoperindu-ne unul pe celalt  doar din priviri.
Simteam cum in adancul inimii incepea sa creasca  cu fiecare minut care trecea dragostea mea pentru Derek.Intr-un final,am  adormit  mandoi pentru prima data unul in bratele celuilalt.

6 comments:

Andrada said...

Poti sa imi spui, te rog, cine sunt persoanele de pe header. Numele lor reale, I mean

Josefine said...

tipul este model,un amic de-al meu,il cheama andrei andrei.tipa este susan coffey,model.

Unknown said...

buna! am o intrabare ape cand continuarea???????? e super si imi place la nebunie aseara l-am descoperit si citit acum astept continuarea!

Josefine said...

pai nu am avut timp sa scriu.dar o sa scriu in curand.in cel mult o saptamana pun next.ms mult de aprecieri.

Unknown said...

ai spus cel mult o saptamana si eu caut ca disperata continuarea in fiecare seara cand vin acasa! te rooooooooooooooog il poti pune mai repede? mor de nerabdere sa il citesc!multumesc

Clasa a 5-a de nebuni said...

Buna!Eu urmaresc de mult blogul tau si chiar imi place acest fic!Cand pui continuarea?Pls!Mai repede!