Friday 11 February 2011

-Dorian nu mai insista.Nu vin la cina.Nu mai tii minte ce s-a intamplat  data trecuta?
-De fapt ce s-a intamplat?Nici  pana in ziua de azi nu mi-ai spus.
-Nu e nimic de spus.Pur si simplu  mi-a stat mancarea in  gat.
Bineinteles ca nu puteam sa-i spun  ca Derek ma sarutase....si ca acum 3 zile  aproape facuse dragoste cu el pe masa din atelier....Aproape...Daca  nu ar fi plecat......din vina mea.
-Nu accept un refuz.Doar  te-a ajutat,ce ar putea sa zica?Mi s-a acrit sa  il vad decat  pe el in fiecare seara  la cina.
-Matusa voastra unde este?
-Inca este  la  prietena ei.Desi eu cred ca s-a dus sa viziteze  vreun iubit secret...
-E matusa ta!Daca a zis  ca se duce la o prietena  atunci cu siguranta asa e.
-Tocmai ai vorbit ca Derek acum...Ce,ati devenit prieteni acum?
-Nu!
Daca ar fi stiut el ca deveniseram mai mult  decat prieteni inainte sa incepem sa ne ignoram,nu ar mai fi vorbit cu mine acum.
-Bine.Deci ii spun Lucretiei sa puna inca un tacam la masa.
-Dorian,te rog!Nu!
Daca acceptam se ducea  pe apa sambetei planul meu de a-l evita  pe Derek.Ma purtasem ca o usuratica...
Nu puteam  sa-l vad dupa ce se intamplase.
-Poti sa zici orice,nu imi pasa.Chiar daca refuzi,stiu ca tot o sa vii.Nu ma poti dezamagi pe mine sau pe Derek.Te cunosc.
-Dorian,stii ca urasc santajele!Chiar nu vreau  sa imi stea mancarea in gat.
-Ti-e frica de mine si de Derek impreuna de parca  am fi niste criminali.Nu te vom manca...desi stiu sigur ca esti delicioasa...
-Nu incepe  din nou!Ma faci sa ma gandesc ca ma privesti cu totul  altfel decat  ar trebui.
-Poate ca te privesc altfel...doar ca tu nu pari sa observi.
-Dorian,am zis uitandu-ma la el,zi-mi ca nu e adevarat.
-Si daca e adevarat,ce ai face?
-Nimic.Ce as putea sa fac?Dar as prefera sa nu fie.
-Poate ai vrea sa incercam....
-Acum vreau doar sa incerc rochia de la tine...si sa  vin la cina aia care tot insisti  sa merg.
-Repede m-ai expediat...Bine,bine,nu mai insist.O sa vorbim  alta data.
-La revedere,Dorian!i-am zis ,dandu-l practic afara pe usa.
Ce era cu fratii Stone?Unu mai avea putin si imi facea declaratii de dragoste si unu aproape ma posedase  pe o masa.....


****

-Uau!Arati sexy!
-Oh,nu!Sexy e exact ce nu vreau!Ma duc sa ma schimb.
-Ba nu te duci  nicaieri!Imi place cum arati...Si voi fi decat eu si Derek asa ca sunt sigur ca nu ne deranjeaza....sper doar sa nimeresc gura cu furculita si nu altceva.
-Inceteaza sa te mai guduri pe langa mine ca un catel in calduri!Ma faci sa fiu nervoasa!
-Miss Danielle, esti superba!Are ce sa  vada  un barbat la tine!
-Gata!Ma duc sa ma schimb!
-Nici sa nu indraznesti!Te fugaresc  si nu te las sa te schimbi!Si poate vazandu-te imbracata asa,ii va sta si lui Derek mancarea in gat,nu numai tie!
-Sigur.......De unde  ai hainele astea pentru mine?
-Le-am cumparat pentru tine.Tipau dupa mine,,Cumpara-ma  pentru Danielle ca sa-ti lase gura apa!''Si au avut dreptate:chiar imi lasa gura apa!Asa ca sa nu mai aud ca te plangi si sa mergem,Derek ne asteapta cu siguranta,a zis Dorian luandu-ma de mana .
Imi lasasem parul liber si imi curgea in valuri roscate  pe umeri,mangaindu-mi pielea umerilor  si a bratelor.
Rochia daruita de  Dorian  era cu bretele cazute si un decolteu adanc.Ma simteam mai mult dezbracata decat imbracata.

Radeam cu Dorian de o gluma  pe care o spusese  cand am intrat  in sala de mese.Derek era  deja asezat in capul  mesei,fumand obisnuita lui tigara.Si-a ridicat privirea cand am intrat,examinandu-ne.
Inca aveam mana  in cea a lui Dorian ,dar mi-am retras-o discret cand i-am vazut  privirea fixata  pe mainile noastre  inlantuite.
Nu a zis nimic ci a continuat sa ne priveasca.
-Ati intarziat,a zis  intr-un final adresandu-i-se lui Dorian.
-Am asteptat-o pe Danielle  sa se schimbe,a mintit Dorian.
Bravo!Da-i vina  repede  pe mine,am gandit ,vrand sa-i dau una in fluierul piciorului,dar m-am abtinut.
Ne-am asezat la masa si am  stat ca o statuie  ascultandu-i pe cei doi frati  discutand afaceri.
Nici nu mai eram atenta la discutia lor .Ma jucam cu mancarea din farfurie  cand mi-am auzit numele.
-Sunt sigur ca Danielle  ar fi incantata  sa aiba companie,a zis  Doriaan,uitandu-se la mine,zambind.
-Poftim?Despre ce vorbesti?
-Am trimis azi o invitatie  pentru Cassia DiMaggio  pentru o  vizita pe o perioada....nedeterminata,a zis Derek.
Se pare ca mi-ai ascultat sfatul,a zis Dorian.
-Cine este Cassia.?
-Viitoarea mea logodnica,a zis Derek dur,uitandu-se la mine.
Furculita mi-a  cazut din mana ,zdranganind  la impactul cu  farfuria.
-Imi cer scuze,am zis in graba,ridicandu-ma de la masa si plecand.
-Danielle?l-am auzit pe Dorian strigand in urma mea.

1 comment:

Geanina said...

Imi place mult , e haioasa faz cu noile haine cumparate de Dorian pt Danielle , dar imi pare rau pt ea , cred ca a ramas muta cand a aflat de Cassia:)