Wednesday 9 February 2011

-Ce e cu tine?Nu te-ai atins deloc de micul dejun.Nu-ti mai place cum gateste Lucretia?m-a intrebat Dorian  in timp ce infuleca mancarea.
-Nimic.
-Spune-i-o  unuia care nu te cunoaste,fratioare!Ce ,ai visat urat?Sau ai fost,,obraznic''azi noapte?Cine a fost?
  -Mai taci!Nu am chef  de tine in dimineata asta,i-am zis pe un ton dur.
Chiar nu avroiam sa isi dea seama  ca aveam vise erotice cu prietena lui.Chiar daca si el  vroia sa se culce cu ea ca apoi sa o faca amanta lui dupa casatoria cu Claire,stiam ca totusi ii pasa de ea.
-Nu am dormit bine,atata tot!Multumit?i-am raspuns  cand am vazut ca se uita  la mine,printre  imbucaturile de mancare pe care le infuleca in gura.
-Aha,a fost singurul lui raspuns.
-Si tu,ce te grabesti asa?Te fugareste careva si nu stiu eu?Nu fuge mancarea de pe masa ,sa stii.
-Stiu.Dar ma asteapta Danielle.Mergem la casa ei sa salvam ce putem din ce a mai ramas.Si sa luam iepurii.Daca or mai fi in cusca...
-Aha,am zis parand indiferent.
Deci aveau sa  petreaca ziua impreuna....
Interesant.
-Apropo,stii pe cine am vazut  in Tangler si m-a intrebat  de tine?O mai tii minte pe Cassia DiMaggio?
-Cred ca da.
Franturi cu imaginea ei,inca un copil incepeau  sa-mi revina in minte.Era fiica  lui Theodore DiMaggio,bun prieten  cu tata.Era baietoasa si mai mereu cu hainele  plina de naroi..
-Murdarica  parca o ,,alintai'',nu?m-a intreba Dorian.Crede-ma ca numai murdarica nu mai este acum.A parut foarte interesata de tine.Poate o poti invita la conac?
-Ce,acum esti  un fel de petitor sau ce?Vrei sa ma vezi insurat  cu orice pret?
-Pai ar cam fi timpul,sa stii... a zis ridicandu-se  si plecand.Ne vedem mai tarziu!
,,La revedere,fratioare!Distractie placuta!''am zis in urma lui ,dand farfuria din fata mea la o parte.
Grozav!
Dupa  ce ca facusem o noapte alba ,acum mai trebuia  sa stau  ca pe ace  nestiind ce aveau sa faca cei doi,desi Dorian imi spusese....dar  parca nu aveam incredere in  ei  doi.

No comments: