Friday 18 February 2011

Am alergat  intr-un suflet  pana la  atelier,fara sa ma uit in urma.Am trantit usa  in urma mea  si m-am aruncat  pe pat.
La dracu!Eram geloasa!Eram geloasa...din cauza lui Derek.
Viitoarea lui logodnica...
Da,bineinteles,ca doar nu avea sa se uite  la o taranca ca mine...
Cine eram eu?
Doar pentru ca imi daduse putina atentie  si ma pipaise  nu insemna  ca ma si placea...Si bineinteles ca vroia si o logodnica.Tarancutele ca mine  erau bune doar  pentru distractie...doar sa  incalzim patul bogatilor.
Lacrimi imi curgeau  pe obraji,udand perna.
Un ciocanit  s-a auzit in usa.
-Danielle?Deschide usa.
-Pleaca,Dorian !am zis  tragandu-mi nasul.
-Ce dracu ai patit?
-Pleaca!Nu vreau sa vad pe nimeni!
-Bine!Dar sa stii ca vom avea o discutie cat de curand .Te porti....a zis  dar nu am inteles continuarea.
Am zacut in pat  uitandu-ma  pe tavan  pana ce lacrimile mi-au secat.
Lumina din camera a inceput sa scada  treptat  pana cand intunericul a pus stapanire pe intreaga camera.Am reusit sa ma ridic din pat ,sa aprind lampa si sa pun apa la incalzit  pentru baie.
Simteam fiecare muschi  din corp  intepenit  si ma durea  totul  la fiecare miscare.
Cada mare de email,care imi fusese  adusa de doi angajati  ai conacului trona in mijlocul camerei.Mi-am dat cu greu hainele  jos,dupa ce am umplut cada cu apa fierbinte  si cateva picaturi de ulei de levantica.
Pilea mi s-a facut de gaina cand am intrat in apa fierbinte.
Corpul mi s-a relaxat   pe masura ce apa fierbinte isi facea efectul.
Apa incepuse sa se raceasca  cand usa s-a deschis la perete cu o bufnitura si in prag statea  Derek,furios,de parca  era gata sa comita o crima.
-Ce cauti aici?am zis incercand  sa apuc  prosopul sa ma acopar.
-De ce ai plecat?a zis trantind usa cu  piciorul.
-Iesi de  aici!Nu vezi ca fac baie?
-Nu-mi pasa!Vreau  sa-mi raspunzi!De ce ai plecat  asa?Vreau un raspuns  si il vreau acum!
-Nu am niciun raspuns sa-ti dau!Iesi!am tipat la el.
-Raspuns gresit...Si nu plec pana  nu imi spui adevarul.
-Ba ai sa iesi!i-am zis cand  deja era  la 2 metri de cada.
-E casa mea,esti pe domeniul meu  asa ca esti proprietatea mea!
-Ce va zice,,logodnica ta'' cand va auzi  asta?
-A,deci despre asta este vorba?Esti geloasa?
-Poftim?Geloasa?Eu?Pe cine?Logodnica ta?Nu prea cred...
-Esti geloasa,a afirmat el,zambind.
-Nu sunt!i-am zis  improscandu-l cu apa.
-Ce dra....Oh,nu ai facut asta!Roaga-te  pentru viata ta acum,a spus parcurgand distanta  cu un singur pas ,venind ca o naluca  spre mine.
Am incercat sa ma acopar  dar m-a apucat de brate si m-a tras  in sus din cada.
-Zi-mi !De ce ai plecat de la cina?
-Pentru ca asa am vrut!Acum da-mi drumul!
-Ai plecat pentru ca esti geloasa?m-a intrebat.Zi-mi!a urlat ,zgaltaindu-ma.
Simteam ca aveam sa izbucnesc in lacrimi daca ma mai zgaltaia,dar am strans din dinti sa nu ii arat ca eram slaba.
-De ce ai plecat?m-a intrebat  din nou dar pe un ton mai bland.
-Da!am  tipat deodata.Am plecat  pentru ca am fost geloasa!Multumit?Dar adevarul este ca am plecat pentru ca te dispretuiesc!Esti crud,arogant,infumurat,.Nici nu cred ca  esti in viata,pentru ca in pieptul tau  nu bate o inima,ci un sloi de gheata.Cum iti poti inchipui ca am plecat ca eram geloasa?Nu suport sa stau in preajma ta,de asta am plecat.Asa ca da-mi drumul  si pleaca !Lasa-ma in pace!A, si ca sa nu uit,iti poti  lua casa inapoi!Nu am nevoie de ,,marininimia ta''!am zis,dar  dupa am regretat  duritatea vorbelor mele.Mai bine taceam.In ochii lui plini de furie  ma vedeam deja strangulata ,dar puteam citi si durere in ei.Dar in loc  sa faca ceva  radical,mi-a dat drumul  si mi-a aruncat  camasa care era agatata  de spatarul unui scaun.
-Acopera-te!Arati ca un soarece inecat,Nu  te voi mai deranja niciodata.Doar nu pleca...a zis plecand,nu inainte de a se uita inapoi,direct in ochii mei,inchizand apoi  usa in urma lui.
Mi se paruse mie sau era tristete in ochii lui?Cu siguranta mi se paruse.
Si totusi.....
Ma uitam ca o proasta in urma lui,strangand camasa la piept.
De la furie  la o calmitate  anormala.Cum naiba facea asta?
Si daca el credea  ca promisiunea lui de a nu ma mai deranja niciodata  avea sa ma faca sa raman in continuare aici,se insela amarnic.
Nu-mi trebuiau dureri de cap  si ochi umflati  doar pentru ca  in curand aveam sa-l vad plimbandu-se la brat cu logodnica lui.
Asta s-o creada el!
Si da...facusem o mare prostie!
Ma indragostisem de bestia fara suflet!

No comments: