Monday 7 February 2011

O mana urca incet pe sub camasa mea.Simturile imi erau in alerta.
Eram in pat,dormeam ,cand vocea ei mi-a soptit  la ureche,,Te doresc!'' facandu-ma sa ma trezesc brusc.
-Nu te ridica,a zis,urcandu-se pe mine.
Purta decat  o camasa de noapte,alba,care  o facea sa para  un inger coborat  sa ma aduca  pe calea pierzaniei.
Poalele camasii  ii erau ridicate pe pulpe,dezvelind  pielea alba si matasoasa  a picioarelor ei.
Parul de culoare rosie i s-a revarsat  pe umeri  si in jurul fetei  cand s-a  aplecat sa ma sarute.
Buzele ii erau moi si gura dulce.Mi-am infipt o mana in parul ei  tragand-o mai aproape,sarutul nostru devenind mai intens si  mai salbatic.
Dintr-o singura miscare am rasturnat-o  pe spate acum eu fiind  cel care era  deasupra.
In ochii ei se putea  citi dorinta,foamea.
Mainile ei care  pana acum imi  cercetasera  pielea  pe sub camasa,imi desfaceau  nasturii cu indemanare.
Snurul camasii ei  s-a desfacut  cu usurinta ,dezvelind  pielea  alba ca zapada de sub tesatura.
M-am uitat la ea,cu teama  ca aveam sa o sperii  daca o atingeam.Dar nu era  speriata deloc,fapt ce m-a  facut sa continui  coborarea camasii de pe umerii ei.
Pielea matasoasa de sub degetele mele se dezvelea  cu fiecare centimetru  de tesatura coborat.
Sanii  ii erau plini,cu sfarcuri rozalii care s-au intarit cand i-am  curprins  in maini.
Gura mea a tacat-o pe a ei,lasand-o fara aer.
I-am tras  cu o mana si restul camasii,aflandu-se acum goala  sub mine.Doar hainele mele  mai stateau intre mine si ea.Mi-am dat jos camasa,care deja avea nasturii desfacuti,ramanand doar in  pantaloni.
Mainile ei,erau pe pieptul meu,mangaindu-ma.
Si-a infipt  unghiile in umerii mei cand mi-am strecurat  mana sub talia ei si am lipit-o de partea frontala a pantalonilor mei.
Un mic geamat i-a scapat  de pe buze cand m-am aplecat  si am depus  cate un sarut  pe sanii ei.
-Esti frumoasa!
-Si tu...desi esti cam imbracat ,mi-a zis strecurandu-si  mana  printre trupurile  noastre si incepand sa desfaca nasturii pantalonilor.
Am gemut cand m-a atins.
-Vrei sa ma omori?am zis glumind.
-Nu,dar vreau sa termini ce ai inceput  acum 2 zile.
-Esti sigura?
-Da.Te doresc de cand te-am vazut prima data.Vreau ca sa fim impreuna
-Si eu te doresc.!Nu ai idee cat de mult!Cateodata ma doare ca nu te pot avea!
-Si pe mine!a zis sarutandu-ma.
Am reusit sa imi dau pantalonii jos si sa ma asez langa ea in pat,trasand cerculete  cu degetele  pe sanii ei,facand-o sa chicoteasca.
Si-a infasurat pe degete cateva suvite ale parului meu,jucandu-se  cu ele.
-Stii ,daca nu ai fi atat de  dur si arogant,poate ca te-as place,mi-a zis ea.
-Si eu te-as placea daca nu ai fi atat de mandra si incapatanata.Si daca nu ai sta toata ziua cu Dorian...
-Parca faceam  alte lucruri....nu e loc si pentru Dorian  aici,mi-a zis incepand sa-mi sarute gatul.
-Dar Dorian...
-Vrei sa taci sa ma saruti?a zis  tragandu-mi capul in jos,prinzandu-mi buzele intre dinti,si apasand usor carnea moale,gest ce m-a facut sa imi afund degetele in  carnea sanilor ei.
Mi-am strecurat  limba  printre dintii ei ,gustand dulceata gurii ei,si am tras-o in bratele mele,stand amandoi imbratisati,ca apoi sa-mi sprijin capul pe pieptul ei.
As fi vrut sa-i zic  ca treptat treptat incepeam sa o iubesc,dar nu  imi era frica sa aflu si  raspunsul ei.
Mi-a sarutat crestetul capului si m-a imbratisat strans.
Dupa cateva minute in care am stat doar  imbratisati  savurand momentul,m-am indepartar putin din imbratisarea ei.
Ne-am uitat  unul in ochii celuilalt,apoi parca  manati de o foame  inexplicabila  ne-am  aruncat unul asupra celuilalt ,sarutandu-ne  ca doi flamanzi.
Stiam,simteam  ca acesta era  momentul.Simtind si ea acelasi lucru,s-a intins pe pat tragandu-ma  spre ea,acoperindu-i coprul cu al meu.
Corpurile noastre s-au sincronixza,curand devenind un intreg.
Apoi........totul a disparut.
Fusese doar un ............vis.
Un vis in care  eu si Danielle  fusesem  impreuna .Un vis in care  imi facusem de cap,devenind un  singur trup cu Danielle.
Da.
Innebunisem.
Trebuia sa stau departe de ea cu orice pret.

1 comment:

Geanina said...

Imi place :) ador f mult cand povesteste Derek , cum isi destainuie sentimentele :