Saturday 29 January 2011

Simteam furnicaturi  pe gat.Ceva ma gadila.Un discret suierat  se auzea  direct in urechea mea.Cineva dormea langa mine.
Iasomie....Mirosea a iasomie.
Derek!
Oh Doamne!Eram in pat cu Derek!
Un brat  ii era petrecut peste talia mea si celalalt sub capul meu.
Imi aduceam aminte ca ii cerusem  sa  ramana cu mine,pentru ca imi fusese  frica.Ma tinuse in brate pana ma linistisem,soptindu-mi cuvinte de alint.
Pentru prima data,ma simtisem protejata in preajma lui.Era un alt Derek.Un Derek total  necunoscut mie.Si imi placea....Dar era....Derek.Era totusi acelasi  barbat care  imi propusese bani in schimbul  prieteniei cu  Dorian.
Si care acum......ma tinea cu tandrete in brate!
S-a miscat in somn si m-am trezit  cu bratul  lui pe sanii mei,si cu un picior impletit cu ale mele.
-Derek?
-Hmm?
-Ma strivesti!
N-am terminat  bine fraza ca a sarit  ca ars  de langa mine.
-Oh Dumnezeule!a zis  ,apoi o ploaie de injuraturi a izbucnit  din gura lui.
-La dracu!De ce nu m-ai trezit?
-Pentru ca dormeai!Si doar ce m-am trezit!Si de ce tipi la mine?
-Pentru ca nu m-ai trezit!
-Nu eu te-am pus sa ramai  aici si sa adormi!
-E camera mea!Si imi aduc aminte  altceva,a zis uitandu-se la mine.
-Eram pe jumatate adormita!Nu trebuia sa ramai atunci.!
-Deci acum e vina mea?Cine era cea careia ii era frica?Care nu vroia sa stea singura?Cred ca o chema ...Danielle!A,da, tu esti!
-Ah,cat te urasc!Pleaca!Iesi de aici!
-Cu placere,a zis facand o reverenta si plecand,trantind usa in  urma lui.
Cat il uram!De ce trebuia sa se poarte  asa cu mine?De ce dracu se  purtase  asa frumos  cu mine  aseara ca acum sa ma trateze  in halul asta?
Da stiu ca fusese vina mea  ca ii cerusem  sa ramana  cu mine,dar nu  ii cerusem  socoteala de ce  ramasese si  cum de ma trezisem in bratele lui.
Si tot el se enerva?
M-am ridicat din pat,cautand din priviri  hainele mele.
Erau asezate pe un  scaun,impaturite.
M-am dezbracat  de camasa pe care o purtam  si m-am  imbracat in  rochia pe care o purtasem acum cateva zile.Era curata si  mirosea discret  a iasomie.
Am iesit din camera mare,dar am dat nas in nas  cu el.
-Unde crezi ca te duci?m-a intrebat.
-Plec acasa?
-Ploua.
-Nu conteaza.Plec,i-am zis  trecand pe langa el.
Dar m-a prins de mana,oprindu-ma.
-Am zis ca te duc eu acasa.Daca vrei cu adevarat sa pleci.
-Nu multumesc,Ma descurc si singura.
-Nu ti-am cerut permisiunea.Si sunt sigur ca te descurci singura,a zis luandu-ma de cot si tragandu-ma dupa el.
Mi-a dat o pelerina   visinie  cand am iesit  din conac,ducandu-ne la grajduri,unde a inhamat un cal negru,pur sange.
Ma simteam de parca eram dadacita,mai ales cand m-a tras langa el,pe cal.
-Stii,nu trebuia sa faci asta.Puteam sa merg si singura pana acasa.
Nu mi-a raspuns.Parea furios.Maxilarul  ii era inclestat  si privirea  indiferenta.
A trebuit sa ocolim  domeniul Stone si padurea ,pentru ca podul care despartea satul de  conac  disparuse ,luat de apa involburata.
Inca ploua,dar marunt.Dupa aproximativ  doua ore am ajuns  la mlastina.
Casa  nu mai era.Decat jumatate.
Un copac era prabusit pe casa,jumatate din ea fiind daramata.
-Oh,nu!am zis sarind  jos,picioarele   afundandu-mi-se in namol.
Am alergat  intr-un suflet  pana la  intrarea in casa,dar o mana  m-a  oprit  cand am incercat clanta.
-Ai innebunit?Nu poti intra.
Dar...e casa mea,am zis izbucnind in lacrimi.
-A fost.Acum e doar  o ruina.
-Sa stii ca nu ma ajuta cu nimic  cuvintele tale,am zis printre suspine.
-E realitatea,Danielle.Si ce vroiai sa faci?Sa intri si sa se prabuseasca  pe tine cealalta jumatate?
-Si tie ce dracu iti pasa?Lasa-ma in pace!Mai bine  mor!Prefer sa mor!Acum nu mai am  nimic!Nimic!
-Taci!Sa nu mai zici niciodata asa ceva!Esti in viata!Puteai  sa mori  daca erai in casa!mi-a zis luandu-mi fata in maini.
-Uita-te la mine .Ma asculti?Danielle,uita-te la mine!
Mi-am ridicat privirea  din pamant,uitandu-ma in ochii lui.
-Esti in viata!Nu esti singura!E decat  o casa.Se poate reconstrui ,a zis  stergandu-mi cu un deget o lacrima.
-Ce usor e sa zici tu asta!Dar eu nu am banii tai.Nu voi putea reconstrui niciodata  casa...
-Nu esti singura!Sa-ti intre  bine asta in cap!O vei reconstrui.Te voi ajuta eu,nu-ti mai face griji.
-Nu vreau banii tai!Nu am nevoie de  mila ta!am zis incercand sa scap  din  stransoarea mainilor  sale.
-Nu e mila!s-a rastit  la mine.Nu e mila...La dracu!Vreau sa te ajut!De ce nu poti  pur si simplu sa accepti?
-Pentru ca  nu vreau sa fiu datoare la nimeni,mai ales la tine!
-Nu vreau nimic inapoi!Vreau doar sa accepti.
-Nu...am zis printre suspine.
-Ba da ,mi-a zis tragandu-ma deodata la pieptul lui,intr-o imbratisare.Ba da.
-Nu,Derek.
-Lasa-ma sa fac  ceva pentru tine.Accepta-mi macar o data ajutorul,Danielle.
-Dar...am protestat,dar am fost intrerupta.
-Fara proteste.Accepta si gata.
-Nu pot,chiar nu pot,Derek.
-Ba poti.Doar ca esti incapatanata.
-Nu sunt,am zis,stiind ca era adevarat ce imi zicea.
-Esti o copila incapatanata...Doar o copila,a zis strangandu-ma in brate.
S-a indepartat  de mine,mi-a luat din nou fata in maini,si m-a sarutat.
Doar o simpla atingere a  buzelor mele,ca adierea vantului vara.
Cand sarutul a incetat,amandoi paream  uluiti de ce se intamplase.Ne uitam  unul la celalt  fara sa  me zicem  nimic.Inca aveam fata in mainile lui.Mi-a dat drumul,dar m-a luat  de mana,tragandu-ma  dupa el pana la calul care pastea linistit in apropiere.
Luase tacerea  mea ca un raspuns pozitiv.
Eram prea ametita  de la sarut  ca sa mai protestez.Sarutul acesta fusese  complet  diferit  de celalt .Tandru si usor ,facandu-ma sa ma inrosesc pana in varful nasului.
Cele 2 ore  inapoi la conac  mi s-au parut  2 minute.Niciunul  dintre noi nu a zis nimic.
Dar  nu m-a dus la conac,ci in  apropiere,la o casa care semana  cu o capela.
-Ce e aici?l-am intrebat
-Aici vei locui.Stiu sigur ca  nu ai fi acceptat  sa locuiesti  la conac.Asa ca poti locui aici.A fost atelierul mamei.Sunt sigur ca nu  s-ar supara,de acolo din Ceruri.
-Imi pare rau,Derek.
-E ok.A trecut  atata timp...
-Dar nu...
-Acum ce mai e?
-Nu pot locui  aici.Ce va zice Dorian?Oamenii din sat?Servitorii tai?
-Sunt sigur ca Dorian  va fi atat de incantat  incat imi va pupa  picioarele  pentru ca  m-am gandit la asta inaintea lui..Cat despre restul....nu imi pasa.
-Nu trebuie sa fii ironic!
-Oh am uitat ca e  prietenul tau de suflet!
-De ce trebuie sa te porti asa?
-Cum ma port?
-Ca un magar!Pana acum ai fost ....am zis  dar m-am oprit  la timp.
A vebit langa mine si  m-am pomenit  ca  imi tinea din nou fata in  mainile lui mari.
-Cum am fost?Ce ai vrut sa zici?mi-a zis  uitandu-se in ochii mei.
Oare daca ii ziceam  avea sa rada de mine?
-Zi-mi!Cum am fost?
-Tandru!am tipat.
-Am fost?m-a intrebat ,vocea lui parand doar o soapta.
-Da!Si acum  incepi sa te porti din nou ca un  nesuferit.
-Pentru ca ma scoti din minti!Ma scoti din minti,a soptit,apoi m-a satutat.
De data asta,i-am raspuns  si eu la  sarut.Mainile  lui care  pana acum  imi tinusera faa,erau acum pe spatele meu,strangandu-ma in brate,apoi ridicandu-ma  in bratele lui,deschizand usa cu  piciorul si intrand  cu mine in casa.
Ne sarutam  de parca ne luptam  pentru ultima farama de aer.
Gafaieli si gemete se auzeau ,dar nu  puteam sa zic  de la care dintre noi.
Nu imi venea sa ma opresc.Si nici nu vroiam.Parca daca o faceam aveam sa imi opresc ratia de aer.Nu imi pasa  ca ceea ce faceam  era gresit,pentru ca  era,doar il uram pe Derek....dar era atat de bine!
M-a asezat  pe masa din odaie,fusta  rochiei  ridicandu-mi-se,lasandu-mi picioarele goale.
Mi-a dat jos pelerina  uda,ca sa  ma poata saruta  pe gat

.Mi-am incolacit  picioarele in  jurul mijlocului sau,tragandu-l mai aproape.O mana imi desfacea  siretul corsetului rochiei si cealalta se plimba  senzual  pe picior.
Ii simteam gura  fierbinte pe gat si mana urcand vertiginos  pe picior.
-Derek?
-Hmmm?a zis  ,simtindu-i  limba  jucandu-se cu lobul urechii stangi.
-Ce faci?l-am intrebat  dandu-mi capul pe spate cand gura lui a coborat  din nou pe gatul meu....Si cobora,si cobora...,pana cand  i-am simtit buzele  la baza sanilor mei.
-Ce ti se pare ca fac?Te sa rut,nu vezi?
-Nu e bine,Derek,am zis gafaind.Aerul  era asa rarefiat  incat simteam ca  alergasem  cateva mile.
-Stiu.Dar nu ma pot opri,mi-a soptit dand materialul rochiei  la o parte de pe un san.Corsetul rochiei  imi fusese  de mult  desfacut  si acum zacea pe podea.Fusta imi  era ridicata  complet  in jurul pulpelor  si corpul lui  era cuibarit  intre picioarele mele  care inca erau  incolacite in  jurul sau.
Gura lui era acum pe sanul descoperit,facandu-ma sa-mi pierd capul!Unghiile mi s-au infipt in spatele lui,cand i-am simtit mana mangaindu-ma intr-un loc unde nu ar fi trenuit sa fie.
-De asta m-ai adus aici?l-am intrebat .Parca ii aruncasem o galeata de apa  rece  asa de rapid si-a incetat  saruturile pe pielea sensibila a sanilor mei.
A apucat  pelerina  care era aruncata pe masa si m-a acoperit,apoi dansu-mi picioarele  care inca  erau incolacite  in jurul lui,la o parte  si indepartandu-se de mine.
Ma simteam de parca  cineva  imi daduse  un pumn  direct in fata  si nu imi  puteam reveni.
- O sa  vina cineva  sa iti aduca  tot ce ai  nevoie,a zis inainte sa deschida usa ,ca apoi  sa o tranteasca  in urma lui,lasandu-ma sa ma holbez la usa  inchisa.

1 comment:

Geanina said...

Cum am mai spus e superb , intreg ficul .