Wednesday 2 February 2011

,,Esti un prost!''mi-am zis ,injurand.
Ce dracu era in mintea mea de  permisesem sa ajung  atat de departe cu ea?Mai aveam putin  si o posedam,acolo,pe masa!
Eram mai rau ca Dorian!
Dar cu fiecare minut care trecea,parca  o doream  mai mult ...desi jurasem  ca nu aveam sa ma port niciodata  ca Dorian.Cel putin el isi juca cartea mai elegant,nu ca mine care ma napustisem  asupra ei  ca un flamand.
Daca  nu ar fi zis acele cuvinte....poate  ca acum  ar fi fost deja a mea.
Ar fi trebuit sa o duc la Gallacher la casa pe care o  detineam,si nu sa o aduc aici...Dar nu,eu  a trebuit sa o aduc aici...
Doamne ce era in capul meu?
Ar fi trebuit  sa-i spun ,nu sa ma  port ca bunul samaritean ,sa o salvez  si sa o aduc  aici,oferindu-i-o lui Dorian pe tava....asta daca  nu se arunca ea  in bratele lui inainte,exact cum facuse cu mine.
Gandul la ei impreuna....ma facea  sa vreau sa urlu.Eram cumva gelos?
Nu puteam.Doar pentru ca avea  un anumit efect asupra mea  ,asta nu insemna  ca eram gelos.
Desi gandul  ca ea putea fi de acord sa devina amanta lui ma facea  sa vreau sa sparg totul in calea mea.
Trebuia sa  stau pentru  un timp,macar cateva zile  departe de ea...Era doar dorinta...Doar dorinta....

No comments: