Saturday 22 January 2011

Probabil ca atipisem  pentru ca i-am auzit vocea ca prin ceata.
-Hei,trezeste-te!Danielle?Am ajuns .Trezeste-te somnoroaso!
Vroiam sa-i trantesc o replica  usturatoare  dar  inca tremuram desi eram  in grajd  unde era cald  si mirosea  a fan.Cand a vazut ca eram treaza ,figura  i-a redevenit  serioasa si dura.
-Imi spui si mie  ce dracu a fost in mintea ta  de ai iesit pe vremea asta afara?
Ma uitam la el,si  tremuram  auzind cum oasele  trupului meu se ciocneau unul de altul.
Privirea mi s-a oprit  pe camasa lui cand si-a dat jos pelerina  aruncand-o  pe scandura unui staul.
Camasa scumpa era acum murdarita  de namol si deasupra inimii  era o pata mare de sange si namol  de la mana mea care mi se inclestase pe camasa lui  cand  daduse pinteni  calului.Cum coborasem de pe cal  era un total mister pentru mine.
-Sa mergem in casa,a zis venind  spre mine  si apucandu-ma de cot.
Nu am reusit sa fac  nici doi pasi  la felul in care tremuram.
S-a uitat la mine apoi  s-a aplecat ,si-a strecut  un brat  in spatele genunchilor  mei  si m-a ridicat in brate,la pieptul lui.
-Esti usoara ca un fulg .Ma mir ca nu ai fost  luata pe sus  la ce furtuna  este afara,a zis deschizand  usa cu piciorul  si intrand in interiorul intunecat.
M-a purtat  intr-o camera  unde un foc  dansa,emanand caldura in  jur.
Si parca tremuratul incepuse sa mi se reduca.
-Stai aici,mi-a zis asezandu-ma pe picioare in fata semineului unde focul dogorea.
Auzeam sertare trantindu-se  si pe el  injurand.
Inainte sa se intoarca am auzit ca prin ceata zicand,, Ha,si cica nu ma port frumos cu ea!''.
Dar se putea sa imi imaginez doar.
S-a intors  cu un brat plin de haine pe care le-a asezat pe un scaun.
-Dezbraca-te,mi-a ordonat.
Am reusit sa dau din cap,refuzand,fiind nesigura pe vocea mea.Dintii inca imi clantaneau ,desi nu mai tremur asa rau.
-Vrei sa mori inghetata?mi-a zis uitandu-se furios la mine.
Am incercat sa desfac nasturii rochiei pe care o purtam dupa ce imi dadusem jos cu greu  camasa namolita  pe care o aruncasem  pe mine in ultimul  moment.Dar degetele refuzau sa ma ascultre.Mi-au trebuit 3 minute sa desfac 2 nasturi.
Probabil  ii pusesem  rabdarea la incercare pentru ca mi-a dat  mainile  la o parte  si a inceput sa  desfaca chiar el nasturii  minusculi.
-Nu-mi vine sa cred ca fac asta,a zis incet ,mai mult pentru sine.
M-am uitat la el nedumerita,dar probabil a crezut  ca eram speriata.
Dar nu eram.Degetele lui se purtau cu delicatete  cu nasturasii rochiei.
-Nu am sa profit de tine.Decat daca si tu vrei...........Dar oricum nu esti in stare de nimic acum,mi-a  zis  tragandu-mi rochia peste cap,lasandu-ma in lenjeria intima.Un mic furou,de fapt o camasuta si pantalonasii erau tot ce ma mai acopereau.
-Ti-am zis ca nu vooi profita de tine.Nu te mai uita asa  speriata la mine.Da-ti jos si camasa,cat timp eu ma schimb,a zis lasandu-ma singura ,nu inainte de a-mi arunca o camasa barbateasca.
Am dat jos camasuta  si am tras pe mine camasa  care imi ajungea  pana la genunchi.
La nici un minut ,a revenit in camera ,cu un lighean cu apa si o carpa.
-Sa-ti  cureti ranile,a zis aratand  spre genunchii si palmele mele care inca sangereau.
-Imi poti spune si mie ce a fost atat de important incat sa vii  pe furtuna asta aici?Ti-era dor de scumpul tau Dorian?Femeie fara minte,a zis  usor asezand ligheanul  pe o masuta.
-Tu,am reusit sa zic.
-Eu?Cumva te-ai razgandit?Va fi  greu  sa ma convingi  sa te mai vreau.
-Nu m-am razgandit daca  te referi la ,,casatorie''.Si da pentru tine  am venit.Cum ai putut  sa-mi faci asa ceva?Sa trimiti  perceptorii  pentru datorii fictive?Chiar nu poti  accepta  faptul ca nu sunt de vanzare?
-Nu am trimis niciun perceptor,a zis  cu usurinta.
Si nu stiu de ce,dar il credeam.
-Spala-te pe fata si vorbim dupa aceea pentru ca nu ma pot concentra  la discutie  cand te vad cu namol pe fata.
S-a dus la un mini bar  si si-a turnat  uun pahar de brandy.Se schimbase  intr-o pereche de pantaloni  negri  si o camasa  pe care nu si-o incheiase.Muschii pieptului i se vedeau la fiecare miscare ,facandu-ma sa scap carpa din mana.M-am spalat pe fata si mi-am curatat  ranile de namol de pe genunchi.Cand sa incerc sa imi curat si bratele,a venit si mi-a intins paharul sau de brandy.
-O sa ai nevoie,a zis dandu-mi paharul si  luand carpa  din mana mea.
Mi-a atins usor bratul ,uitandu-se  la ranile sangerand  de pe brat si palme.
A inmuiat carpa  in apa si a inceput sa imi curete bratul plin de sange si namol.
-Ce datorii ai?
-De parca nu stii!
-Iar incepem?Nu am trimis  pe nimeni la tine,ce nu intelegi?
-Nu ma minti?
-Nu joc chiar asa  murdar incat sa trimit  pe altii in locul meu.Nu te mint.
-Dar...
-Considera-ti datoriile  platite,a zis apucand bratul stang,acordandu-i aceeasi atentie ca si  celui drept.
-Nu am nevoie de mila ta!Ma descurc si singura!
-Si cum ai de gand sa platesti?O sa te duci  sa-ti vinzi corpul?Vei vinde din potiunile tale?Iti va lua  cativa ani ca sa strangi  o parte din datorie.
-De parca ceea ce mi-ai cerut tu ,sa ma vand,nu ar fi acelasi lucru!Si da-mi drumul!am zis  incercand sa imi smulg  bratul  din mana lui.
-Nu am terminat,a zis strangandu-mi bratul.
-Au!Ma doare!
-E vina  ta   !Stai linistita pana termin,mi-a zis  slabind stransoarea.

1 comment:

anuska said...

nu ma asteptam sa pui atat de repede next insa ma bucur ca ai facut-o.
mi-a placut pentru ca ai descris totul cu lux de amanunte si ai folosit expresii chiar originale,vezi "focul dansa".oricum un next cu incarcatura emotionanta si sunt curioasa cat vor continua cei doi pana isi vor exprima cu adevarat ceea simt unul pentru celalalt.