Sunday 23 January 2011

Ma uitam la el si  totusi nu imi venea sa cred ca cel care imi ingrijea  cu atata grija  ranile era acelasi  cu cel care  imi propusese sa ma vand in schimbul  incetarii prieteniei  cu Dorian.
Nu putea fi acelasi  barbat.Acesta  era bland  si grijuliu  pe cand acela era  crud si  nemilos,un barbat fara inima,un barbat pe care il uram.
-Imi vreau hainele inapoi.Vreau sa plec,i-am zis cand a terminat  sa imi curate ranile.
-Esti nebuna,sau ce?Nu vezi ca toarna cu galeata afara?
-Si ce vrei sa fac?
-In niciun caz  sa pleci  pe furtuna asta!
-Si ce dracu vrei sa fac atunci?
-Sa ramai aici.
-Aici?
-Da.Nu ai auzit ce am zis?
-Nu pot sa raman aici!
-De ce?
-Pentru ca....am zis  oprindu-ma inainte sa  zic ca imi era frica sa stau aici cu el.
-Pentru ca?a intrebat el.
-Pentru ca nu pot!
-De ce dracu  nu poti?
-Pentru ca te urasc!am zbierat la el.
S-a uitat la mine,surprins,apoi  izbucnind in ras.
-E reciproc sentimentul.Dar chiar daca  si eu te urasc,nu pot sa te las  sa pleci pe vremea asta.Daca ti s-ar intampla ceva  nu mi-as ierta-o.
-De parca ti-ar pasa...
-In momentul acesta imi pasa.Asa ca fa-te comoda  ca de aici nu pleci pana nu trece furtuna.
-Si daca tine 10 zile  eu ce ar trebui sa fac?Sa stau  aici?Nu prea cred.E mai bine sa plec acum.
-Ti-am zis  sa te faci comoda  pentru ca de aici  pleci cand zic eu!a zis cu vocea lui grava.
Nu am mai zis nimic ,nu vroiam sa il contrazic.Parea nervos.S-a dus la semineul  care parea vechi ,caramida rosie  zarindu-se pe la colturi ,si a aruncat  2 lemne pe foc.
-Vino mai aproape,a zis dupa un timp.
Eam  impietrita.Intr-un final am reusit sa  ma urnez din loc  si sa si sa ma asez jos ,dar l o distanta considerabila de el.
-Sa stii ca nu musc.
L-am ignorat ,dar dupa un timp,m-am tras mai aproape de el si de foc.
Incepusem sa tremur desi nu era frig in camera.Simiteam frigul in oase.

-Danielle?
-Hmm?
-Ce ai patit?
-Mi-....e fr...ig.
-Chiar si acum?
-Ddd...da.
S-a ridicat si dupa cateva secunde s-a intors  cu o patura  din lana de oaie.A infasurat-o  in jurul meu apoi s-a asezat  langa mine.
-O sa te incalzesti  curand,mi-a zis
M-am uitat la el.Parul care  pana acum ii fusese ud ,ii era acum  uscat si  ii incadra fata.Era putin ondulat.

Camasa ,careia nu ii inchisese si nasturii,ii cadea intr-o parte  facandu-i pieptul  sa para curprins  de flacari  de la dansul focului.
Arata ca un inger  pogorat din  ceruri pe pamant sa te ispiteasca.
Tremuratul nu inceta.
-D...d..ere..k .......mmi-e fr...ig!
-Nici acum nu te-ai incalzit?Imi vine sa iti dau o bataie doar pentru ca ai plecat pe vremea asta  !
S-a ridicat de langa mine si apoi  nu mai eram asezata pe covorul gros,si ma aflam in bratele lui,cu tot cu patura.
M-am agatat de  camasa lui,desi nu aveam nicio putere in degete.
-De...rek...
-Da?
-N...u... vre...au...sa.... m...or.
M-a strans mai  puternic in brate....apoi ...nimic.
Am fost inconjurata  de moliciune si somn.
-Danielle,trezeste-te.Trebuie sa bei  asta.
Nu l-am ascultat.M-am intors pe partea cealalta.
-Danielle....m-a strigat din nou,ridicandu-mi capul  de pe perna  si dandu-mi  sa inghit un lichid amar.
-Nu....
-Ba da.Trebuie sa-l bei.Vei fi bine.
Apoi totul a disparut din nou in moliciune.

2 comments:

anuska said...

julia foarte tare nextul tau pentru ca imi place cum iti pui imaginatia la lucru si ma astept in continuare sa se intample ce cu toti asteptam.danielle sa inceapa sa-l vad pe derek cu alti ochi si sa inceapa amandoi o relatie.

Geanina said...

Si mie imi place foarte mult , e super tare.
Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult de danielle :)