Thursday 27 January 2011

Nu aveam  chef de cearta  cu el.Ma simteam slabita .Vroiam acasa.Cu siguranta si  el vroia sa plec.
M-am uitat dupa  rochia  mea ,dar nu am zarit-o  nicaieri.
Am tras patura  mai bine  pe mine si am incercat sa ma ridic.
-Ce crezi ca faci?m-a intrebat.
-Plec acasa.
-Ai din nou febra?In caz ca nu  ai vazut,a zis  ducandu-se  la geam  si tragand  draperiile,inca ploua.Si chiar daca nu ar mai ploua ,podul nu mai exista.Daca nu ti-au crescut aripi peste noapte ...........nu stiu cum vei trece  in partea  cealalta.
-Dar nu pot  sta aici!
-La dracu,femeie!Ma faci sa-mi ies din minti!De ce  ma rog nu poti?
-Pentru ca nu pot!Si asa am deranjat  prea mult.Nu mai pot sta pe capul tau.
-Daca mai zici inca o data ca nu poti ,jur ca te leg de pat!Esti imposibila!
-Dar...
-Nu crapa pamantul daca stai  pana se opreste ploaia!Te duc chiar eu acasa.Asa ca intoarce-te in pat.Nu ti-ai revenit complet.
Imi venea sa-i arunc cu ceva in cap cand ma dadacea.
Dar in schimb am scos limba la el.
-Ce sa zic?Foarte matur!Inceteaza sa te porti  ca un copil rasfatat  si treci in pat.Stii ce iti lipseste tie?a zis dupa cateva secunde.
-Ce imi lipseste,ma rog?
-O bataie buna,a zis zambind.
-Cred ca glumesti!
-Nu ma face  sa fiu eu acela care o pune in aplicare!
-As vrea sa o vad si pe asta!
-O s-o vezi daca nu treci in pat acum!
-Te urasc,stii?i-am zis  urcandu-ma  in pat.Si ce?O sa ma tii  aici  daca ploua o luna?
-Da nu ne omoram inainte.......da!
-Deja m-am plictisit  si sunt treaza  decat de 10 minute!Ce o sa  fac aici atata timp?
-Pai poti sa vizitezi conacul ca tot vroiai sa fii stapana aici....dar inca esti in covalescenta deci  va trebui sa mai astepti putin...Poti citi o carte  pana  te repui pe picioare...Sau....
-Sau ce?
-Sau  putem face cu totul alte lucruri  mai  putin plictisitoare,a zis  zambind  ca o pisica  la borcanul cu smantana.
Am aruncat  cu o perna spre el cand am realizat la ce se  gandea el.
-Am glumit...Dar daca vrei...
-Derek ,jur ca plec daca mai  faci vreo aluzie,chiar daca afara e un uragan sau nu!
-Bine!Vroiam  doar sa destind atmosfera,a zis ridicand mainile  in semn de pace
-Si.....Dorian unde este?
-A,ti-ai adus aminte de el?Nu e aici,in caz ca iti e dor de el.E plecat la Inderwich......Are  treaba.
-Asta inseamna ca  noi doi suntem....
-Singuri,a zis  zambind.

1 comment:

Geanina said...

Ce tare faza cu limba :)) Matur tare :)) Iar cu bataia a fost haios , am ras la next-ul asta, este foarte interesant si haios.