Wednesday 26 January 2011

Mi-era cald.Foarte cald.Si era placut.Eram intr-un pat moale si nu tare ca cel de acasa.Si era ciudat.Am deschis incep pleoapele.Lumina  in camera era inexistenta.Draperiile  erau trase  si decat focul  care ardea  in semineu  lumina  camera intunecata.
Langa mine,mai mult in  afara  patului decat in pat,era trantit  Derek,cu mana mea in a lui.Nu imi aminteam seara trecuta  decat franturi.Imi fusese  extrem de frig si Derek ma luase in brate,dar ce se intamplase dupa  era.....un  imens gol in amintitile mele.
Parul lung  ii era ravasit,camasa descheiata si respiratia usoara.
Imi aduceam aminte   de faptul ca ma ,,sechestrase'' la conac,dar cum ajunsese in acelasi pat cu mine?
Cat timp trecuse?Dar intrebarea care ma bantuia era,,ce facusem''?
Eram intr-o casa straina,intr-un  pat strain  cu un barbat care imi tinea  mana in a lui.
Am incercat sa imi trag  mana din stransoarea lui dar nu am reusit.Si  acum se puteam sa fac?La dracu!
-Derek?i-am soptit
-Hmm?
-Da-mi frumul.
-Hmmm?
-Mana.Da-mi drumul la mana.Ma doare.
Cand am zis,, ma doare'' s-a si ridicat din pat pe jumatate,cu mana mea inca in a lui.
-Esti bine?m-a intrebat  uitandu-se speriat la mine si buimac.
-Mana.Si da sunt bine.
Mi-a dat drumul la mana,parand totusi fastacit de gestul lui.
-Esti sigura?
-Da.Sunt bine.De ce intrebi?
-Pentru ca in ultimele 2 zile ai delirat de la febra.
-Eu?Am delirat?Esti sigur?Pentru ca nu imi amintesc  acest lucru.
-Dar ce crezi ,ca te mint?Ai emanat mai multa caldura  decat focul din semineu.
-Si....si nu am facut nimic?
-Te referi la ....ce?
-Adica....tu...in pat.dormind langa mine.Nu am facut nimic,nu?
-Tu ce crezi?a zis  zambind.Ti-a placut?
Mi-am tras patura pana sub barbie,rusinata.


-Inceteaza sa te uiti asa la mine.Nu am facut nimic.Nu erai in stare  nici sa tii un pahar cu apa  in mana daramite  de altceva.
-Dar....dar...am zis aratand patul.
-Am adormit!Eram obosit.De doua nopti te ingrijez,nu am inchis  deloc ochii.Doar nu e o crima ca mi-a fost somn!
-Tu.........tu ai avut grija de mine?Adica tu!De ce?Ma urasti!
-Nu conteaza ce sentimente ma  incearca  pentru tine.Doar nu era sa te las sa mori.......pe tine sau pe oricine altcineva,a adaugat dupa cateva secunde.
-Multumesc,am soptit.
M-am uitat la hainele de le purtam.Aveam pe mine o cu totul  alta camasa,fata de cea pe care imi aduceam aminte ca o purtasem.Stai putin!Asta inseamna ca ma dezbracase?La dracu!De ce nu imi aduceam aminte?

1 comment:

Geanina said...

Ce tare e ultima faza :Stai putin!Asta inseamna ca ma dezbracase?La dracu!De ce nu imi aduceam aminte?
:)))
foarte frumos next-ul :)