Wednesday 19 January 2011

Asta era cea mai amuzanta gluma  pe care o auzim in 18 ani de viata.
-Poftim?Sa ma casatoresc  cu tine?am zis incepand sa  rad isteric.Asta e o gluma ,nu?
-Ti se pare tie  cumva ca eu glumesc?
La dracu,chiar vorbea serios!
Si eu acum ce trebuia sa raspund?Crezusem  ca il prinsesem  in capcana  si avea sa refuze si cand colo  el imi propunea  asta?Ce dracu era in capul lui?
-Nu se poate sa vorbesti serios!Tu iti dai seama  ce tocmai mi-ai propus?
-Sunt lucid,deci cred ca da.Daca asta e pretul  pe care trebuie sa il platesc ...atunci sunt dispus sa fac si asta.
-Dar  asta nu inseamna  ca ies din viata lui Dorian.Doar e fratele tau.
-Si cine a zis ca va locui cu noi?
-Si cine a zis ca accepta sa se casatoreasca cu tine?
-Daca vrei sa fii stapana peste conacul Stone  acesta este pretul  pe care il cer.O casatorie si totul e al tau.
-Cred ca trebuie sa stau jos,am zis incet,mai mult pentru mine.
-Deci accepti sau nu  sa nu il mai vezi  pe Dorian si sa fii stapana  la Versatile?
-Tu nu intelegi ca eu nu am vorbit serios cand am zis  ca vreau domeniul Stone?Credeam ca vei zice ca nu.Nu sa-mi propui sa ma casatoresc  cu tine daca vreau domeniul,am zis asezandu-ma pe pat.Se daduse din calea mea  cand trecusem  ca o fantoma  teleghidata  pe langa el.Eram socata  de ce tocmai imi zisese.Era o alta incercare  de-a lui  dea ma umili din nou?De a vedea  cat de departe pot ajunge?Ce incerca sa demonstreze cu asta?
-Nu!Nu ma pot casatori cu tine.Si nici nu am  de gand sa renunt la prietenia  mea cu Dorian.Nu am de gand sa platesc  pretul de a ma casatori cu tine  doar pentru a avea domeniul.Nu se merita.
-Esti sigura?Esti absolut sigura de decizia ta?
-Nu as fi putut fi niciodata mai sigura de decizia mea  ca acum.
-Bine.Dar tin sa te  avertizez  ca vor fi consecinte.
Nu imi este frica de tineNu ai cum sa ma ranesti.
-Cine a zis asa ceva?
-Stii si tu la ce m-am referit.Si acum ca ai vazut ca  ma ,,ascund'' poti sa  pleci i-am zis ridicandu-ma  de pe patul  minuscul  ca sa deschid usa ca apoi sa i-o trantesc in fata si sa-i zic sa nu mai vina niciodata  la usa mea.
-Nu ma inviti la un ceai?Ca doar sunt un musafir.
-Unul nepoftit.
-Oricum ceaiul acela  va trebui  sa astepte.Am treaba.O sa ne mai vedem  noi doi in curand.
Cuvantul noi doi din gura lui suna  prea intim.
-Nu prea cred,am zis  incet,sperand ca nu ma auzise.
A ajuns la usa dar s-a intors.
-Sarut chiar atat de prost?
-Chiar astepti un raspuns?
Ce as fi putut sa ii spun ?Ca acel  sarut  imi intorsese lumea  cu susul in jos?Sau ca muream de nerabdare  sa ma mai sarute,macar o data?
-Doar pleaca.Si ai face bine sa nu te mai intorci.
-Sau ce ai sa faci?Ai sa ma zgarii  din nou ca o pisica salbatica ce esti?a zis iesind  pe usa,razand.
Am trantit  usa in urma lui  facand  geamurile sa se zguduie.
Sa-l ia dracu de infumurat!

1 comment:

anuska said...

ma bucur ca ai pus next chiar il asteptam.ce sa zic danielle face tot posibilul sa-i faca fata impunatorului derek care observ eu e pus pe fapte mari si vrea chiar sa se casatoreasca cu ea. dar nu poate face asta pentru ca prietenia ei cu doraian este mult mai importanta si nu o vad sa cedeze asa usor.oricum ramane in suspans ce va fi incontinuare.