Friday 7 January 2011

O fata  din sat,care lucra la conac,a venit si ne-a servit.Nu avea  mai mult de 18 ani,aceeasi varsta cu mine.Am salutat-o,dar m-a ignorat complet desi ne cunosteam de mici.S-a retras discret din camera,lasandu-se in linistea mormantala.Asa cum am presupus mancarea  mi-a stat  in gat dar m-am straduit  totusi sa inghit.
-Matusa Angelique de ce nu este alaturi de noi?a intrebat Dorian.
-A zis ca are o migrena  si s-a retras in  camera sa.Poate una dintre doctoriile tale  de traitor  are s-o ajute,Danielle,mi s-a adresat Derek.
-Derek,nu cred ca e momentul...
-Desigur.De fapt am saculetul cu doctorii la mine,am zis  cautand  intr-un buzunar lateral  al rochiei dupa saculetul  micut  cu ierburi si prafuri.Am gasit ceea ce cautam si i-am intins  sticluta cu prafuri.
-Dorian  se va duce  sa-i duca ,,doctoria'' a zis punanc  accentul pe doctorie de parca era ceva rau.
Dorian a dat sa protesteze  dar privirea glaciala a lui Derek l-a impiedicat sa o faca.
-Desigur.Multumesc,copilo,mi-a zis  facandu-mi  cu ochiul cand s-a ridicat.
Din momentul acela nu am mai respirat.Ochii lui Derek erau insistenti examinandu-ma  neincetat.
Ma simteam ca un soarece  prins  intr-o capcana.
-Te deranjeaza?m-a intrebat el
-Ce sa ma deranjeze?
-Tigarile mele.
-Presupun ca nu.
Ma asteptam sa zica  ceva de faptul ca ma privea insistent si nu tigarile lui.
Dorian nu se vedea pe nicaieri.De ce ma lasase  singura  cu el?Nici nu stiam ce sa fac-sa o iau la fuga  sau sa stau pe scaun  pe cand el ma examina  ca si cand as fi fost  la o lcitatie.
-De ce umbli cu Dorian?m-a intrebat el  printre fumul gros de tigara.
-Pentru ca este prietenul meu.
-Cat vrei ca sa incetezi  sa te mai  vezi  cu el?
Cerul a cazut pe mine cand  m-a intrebat asta.
-Poftim?
-Vrei sa repet?
-Nu e nevoie.Am auzit perfect.
-Deci cat vrei?
-Domnule Stone,nu sunt de vanzare.Cum indraznesti sa  crezi ca as vinde prietenia  mea cu Dorian?i-am zis  ridicandu-ma de la masa.Cine te crezi?
-Sunt stapanul acestui domeniu,acestui sat.
-Imi pare rau  dar nu esi  si stapanul meu.Pe mine nu ma poti cumpara.Nu sunt de vanzare.
-Oricine are un pret,a zis ridicandu-se .
-Uite ca eu nu am!Si cu asta o seara  buna,am zis  intorcandu-i spatele si  plecand.
Nu am facut decat cativa pasi  ca m-a si ajuns Mana lui mare  mi-a apucat bratul  si m-a tras spre el  intorcandu-ma cu fata spre el.
-Spune-mi pretul  tau!mi-a zis tragandu-ma in bratele lui.
Mainile lui imi  strangeau bratele facandu-ma sa lacrimez de durere.
-Ti-am zis ca nu sunt de vanzare!Si  da-mi drumul!Ma doare...
Stransoarea lui de fier  s-a slabit  un pic dar tot ma ranea.Aveam sa am vanatai pe brate cu siguranta.
-Da-mi drumul!
-Nu!Pana  nu imi spui  pretul pe care trebuie sa-l platesc sa iesi din viata lui!
Nu ma vand!i-am zis plangand.
Lacrimile de durere  imi siroiau pe fata.Era durere sufleteasca  si mai putin fizica.Cum putea sa creada  ca as fi  facut asta?Poate ca nu aveam bani  si pamanturi ca el,dar aveam suflet,ceea ce lui cu siguranta ii lipsea.Nu i-as fi facut  asta lui Dorian chiar daca as fi fost  o muritoare de foame.
Ceva in privirea lui s-a  schimbat cand mi-am ridicat  fata spre el si mi-a vazut fata inlacrimata.Stransoarea  lui a slabit considerabil.Mana lui  dreapta  mi-a cuprins ceafa  si m-a tras spre el facandu-ma sa-mi odihnesc  capul pe  pieptul lui.Lacrimile  mele acum ii udau camasa impecabila.
Cand in sfarsit  suspinele mele  au incetat  s-a intamplat ceva  cu adevarat neasteptat.
Cu un deget  mi-a ridicat barbia facandu-ma sa ma  uit in sus la el,direct in ochii lui.
Apoi m-a sarutat.


Un sarut plin de  furie,amaraciune,disperare,dorinta,durere,nevoie si pasiune.Primul meu sarut.
Nu as fi crezut  niciodata ca primul meu  sarut adevarat  avea sa se  intample  cu Derek,fratele  celui mai bun prieten ,Derek cel dur si rece,cel care incerca sa-mi cumpere prietenia cu Dorian.
Pe cat de bine era sa fiu  sarutata pe atat de gresit era.Nu sarutul  era de vina  ci persoana care o facea.
Mainile lui  care pana acum imi stransesera bratele  pana la lacrimi,erau acum in  cu totul  alt loc.O mana  ma tinea de talie  si cealalta  imi mangaia indecent sanii prin rochie.
Cand un geamat  mi-a scapat de pe buze,cand gura lui  coborase pe  gatul meu,dezmierdandu-mi  pielea  sensibila ,am stiut ca trebuia sa ma opresc sau  eram pierduta.
Ce gust dulce avea gura lui...a fost  ultimul gand inainte sa ma trag din bratele lui si sa o iau la fuga.Coridorul  era luminat  dar totusi m-am  impiedicat si am cazut.
Era deja langa mine.Cand  i-am simtit  mainile din  nou pe bratele  mele  i le-am indepartat,zgariindu-l.
-Nu ma atinge! am zis  reusind sa ma ridic  si sa ma  indepartez  de el.Cand a facut  un nou pas  spre mine,aproape m-am impiedicat din nou  dar am reusit  sa imi pastrez  echilibrul .
-Nu te apropia!Lasa-ma in pace!-am zis luand-o  la fuga.
Cand am ajuns la usa,am auzit doar ,,Danielle'' dar nu stiu daca eram strigata de el sau Dorian.Trebuia  doar sa fug,sa scap de el.

3 comments:

anuska said...

super next deci julia mi-a placut la nebunie nici nu ma asteptam la asa ceva.periculos Derek asta nu am ce zice ia gasit lui Dorian motiv sa plece ca sa ramana singur cu ea.o da o da astept next.

Geanina said...

Cat imi place... :x

vampirika said...

Super ficul julia, bravo!
Am impresia ca o sa se intample multe chestii interesanta :P